Ghost Town

Hejsan! Bloggfri kväll blev det nästan :P
Direkt när jag kom till torget så handlade vi mat inför veckan och när vi kom hem började vi med maten och skulle mäta fönster, för vi ska snart till Ikea för att handla gardiner.
Vi åt god ryggbiff med pommes strips och rödvinssås. (På påse, riktigt gott faktiskt :P)
Vi såg också på filmen Ghost Town med Ricky Gervais. Det kändes lite som Ghost Whisperer fast med massor av humor. :)



Riktigt grym film. Handlar om en kille som dör i sju minuter och efter det kan han se döda människor. De har blivit kvar för de har inte avslutat allt de ville göra, och nu har de hittat honom och han kan se dem och de vill ha hjälp från honom. Tyvärr är han inte en person som gillar... Folk. :P Så det går väl lite si och så med det där.
Väldigt roligt film, han säger så mycket roligt, Ricky. :)
Alla som gillar humor och kanske lite spöken borde se denna filmen! :D

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Åh den där filmen är jag sugen på att se.=) Min man köper kläder åt mig ibland men för det mesta brukar jag välja ut dem själv. Ok, mysiga presenter.

2011-02-15 @ 22:53:04
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0