Fredagsmys!

Idag är det fredag igen, yay!
Och jag ska jobba hela dagen idag, det brukar jag inte göra så det blir kul. Jag ska nämligen inte jobba imorgon, men det blir rätt skönt, då får jag lite sovmorgon imorgon istället.
Jag ska försöka mobilblogga bokrecensionen, får se hur det går :) Hinner nämligen inte nu, är inte klar än och måste sticka om tio minuter! :P

Men ikväll blir det fredagsmys med älsklingen iaf! Cola och spagetti med köttbullar, mmm, romantiskt..! :) Kanske en film på det. Vi såg förresten världens roligaste avsnitt av Big Bang Theory häromdagen, måste kolla upp vilket det var för ni måste se det! Det var så kul, vi skrattade typ konstant och det brukar vi inte :P
Hoppas på att ni får en jättefin fredag! Pussar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0