Dop för kusin Iris

Hej, nu är jag hemma! Kom ifs hem ungefär vid tre men Albin och jag har lunchat (sen lunch) med hans bror och nu sitter de och spelar tv-spel medan jag läser bloggar i mysbyxor. :)
Men nu ska ni få se bilderna från dopet! Lite suddiga tyvärr, men hoppas ni har överseende. :P


Det var dop och också barn som körde någon uppvisning om Jesus som predikade på berget, eller hur det var. Så det blev en annorlunda gudstjänst. De sjöng om att Gud har faktiskt skapat allt, ja. T.ex. en spindel.


Å ett lejon..


Ja, så kan det vara i kyrkan.


Marie och min lillkusin Iris Ingrid Theodora.


Mamma och moster Eva är faddrar.


Kusin Olle efter dopet, hemma hos Iris och hennes familj.


Min bror Eric och kusin Anna.


Kusin Anton är väldigt stark. Och söt i sina små hängslen! <3


Pappa, mamma som håller Iris, Anton, Marianne, morfar och morbror Lars minglar.

Det var de bilder som blev bra :P Som tur var tog brorsan och kusin Cajsa bilder med sina systemkameror så det finns nog bra bilder, jag har inte sett dem än bara :)
Nu funderar jag på att lägga mig och läsa lite, är lite trött. Ikväll blir det hemlagad pizza!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad mysigt med dop.=) Tycker absolut du borde ta och använda den klänningen mer då.

2011-02-07 @ 17:47:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0