Bokrea!


Jag har hittat lite mysiga reaböcker!


Min lilla hög.


En trevlig bok i min lilla hög! :)


Älskade skor, låter inte det trevligt? :)


Del 1 och..


..del 2!


En damroman borde passa mig, jag är ju en dam. Typ.


Stylisternas bibel, och nu kanske min?


Såg trailern för filmen i måndags och tyckte den verkade vara intressant så slår till på boken sålänge!

Detta fanns i den trevliga kassen jag kom hem med. För min ekonomis skull hoppas jag att jag inte hittar mer fina böcker :P
Nu är det dags att sova! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Många bra böcker, faktist några av dem jag tittat på och funderat på att slå till på jag med. Ja det är förstås tråkigt med vitt..

2011-02-24 @ 00:13:41
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0