Blue Toad Murder Files



Albin köpte ett spel som heter Blue Toad Murder Files och man får vara detektiver. Det är klurigt och himla svårt men kul också! Jag har gissat rätt på tre av mördarna och Albin har haft två rätt. Men han är bättre på de kluriga minispelen. Det är mycket matte, och det är alldeles för klurigt för mig men jag får lite hjälp ibland som tur är. :)
Humorn är riktigt rolig och alla karaktärerna är genomtänkta.
Det är en kille som gör rösterna till alla i hela spelet, och det är ju lite kul :)
Jag är förresten Miss Maple (bara för hon nästan hette Miss Marple) och är längst till vänster. Albin är herrn bredvid. Kommer inte ihåg vad han heter, något Voschbosch eller så.


Whodunnit?!

Love it :) Man kan köpa det i PS3:ans shop, tror jag. På något sätt :) Kan ta reda på mer om någon är intresserad. Om ni gillar klurigheter och små pussel, så prova detta! Och om ni gillar deckare, så är detta ett spel för dig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0