Bild från lördags

Hittade två fina bilder från i lördags :) Med blixt. Vill egentligen inte ta med blixt men om man tar utan och de rör på sig så blir de ju suddiga. :P I-landsproblem..


Emelie och Sissel myser i soffan.


Söta födelsedagskalasbarnet! :) Idag fyller hon år. Hurra!

Det var en jättefin lägenhet hon hade, jag hade aldrig varit där så jag trodde att jag skulle gå vilse men lyckades rätt bra med att hitta rätt. Kom först, naturligtvis :P
Födelsedagstjejen hade sina bröder där och några av hennes klasskompisar var där. Tre av mina vänner var också där, och Albin kom lite senare och sedan drog vi hem för jag behövde verkligen sova. Däckade typ när jag kom hem. Men men, mycket trevlig kväll ändå!
Har ett uppdrag idag och det är att posta presenten som jag glömde hemma. :( Klantigt!


Hittade en fin ask! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0