127 timmar

Idag ska vi på Filmfestivalen! Jag har glömt bort att kolla biljetter och så, så jag har missat en hel del. De flesta filmerna gick i slutet på januari liksom. Dåligt av mig.
Men jag köpte iaf biljetter igår till filmen 127 timmar med James Franco. Det är en sann historia om en klättrare som ramlar ner och fastnar i bergsklyfta. Den har fått fem Oscarsnomineringar, bl.a. för Bästa film. Det ni! :P Mammas kollega har sett den och sagt att det var några starka scener.
Det visste jag visserligen innan, men då kan man ju bara blunda tills det är förbi. :P Har hört att folk har svimmat när de sett den och det har jag ingen lust att göra. Har aldrig svimmat innan så det hade ju varit intressant men inte när jag betalat för att se en bra film.
Det blir säkert kul iaf :)
Tror den visas i RunAnChalmers. Mysig fredag :) Innan dess hinner jag komma hem från jobbet och äta god mat, skönt och bra.

Har ni varit på festivalen? Jag borde gå mer nästa år.


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad roligt med filmfestival, hoppas ni får trevligt.=) Har du sett något avsnitt av Twin Peaks än?

2011-02-04 @ 13:58:47
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0