Tomt idag

Rätt dåligt med inlägg idag men det har varit mycket. Och nu är det inte bättre än att jag känner mig krasslig :( Lite illamående och lite feberkänning typ. Blä. Ska ju jobba imorgon, har inte tid att vara sjuk :(
Skulle gått på Jul på Liseberg idag med Cajsa också men fixar inte det :( Hoppas inte de stänger för gott nu på fredag utan att de har det nästa vecka också. Får kolla upp det...
Nu ska jag lägga mig i soffan och börja titta på Vampire Diaries, det verkar spännande. Har bara sett ett avsnitt men det är lovande.
Ska krya på mig med lite julmust. Hörs.


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Åh Vampire diaries gillar jag.=)

2011-12-21 @ 18:47:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

lagt till dej nu! säg till när du har lagt till mig! :)

kram

2011-12-21 @ 19:42:37
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0