Sleepyhead

Nu är det dags att sova igen, är rätt trött fast jag inte gick upp tidigt eller har gjort något extra ansträngande idag. Men så kan det vara ibland!
Har precis fått en jättesöt tröja av Albin, visar den imorgon. Jag hade bara sagt att den var söt, och då köpte han den. <3 På ett sätt är det jättegulligt men han får inte slänga presenter på mig, det är ju julafton snart :P
Har lite päls att visa imorgon (obs! fusk), så det blir nog några inlägg fast jag ska inte göra så mycket kul imorgon. Det blir till att försöka plugga lite och vara inne hela dagen i mina myskläder.
Men vi hörs imorgon igen!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: ee

allt bra med dig? puss!

2011-12-09 @ 06:38:25
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0