Sleep!

Nu ska jag göra mig iordning och krypa ner i sängen. Ska upp tidigt imorgon. Usch. Jaja, det får gå som det går, helt okej med mig. Är nöjd att det har gått så bra hittills som det har gjort. :)
Ursäkta om ni tycker att jag skryter, inte alls min mening. Jag är mest chockad över min egen insats för det gick inte bra sist jag pluggade på högskolan. Då gjorde jag omtentor på omtentor och det ville sig inte.
Så jag är mest glad och förvånad att det har funkat, det jag gjort, hittills. För något gör jag tydligen rätt :)
Jag hoppas att vi får reda på vårt tentaresultat på fredag, för då har det gått tre veckor sedan vi tentade. Orkar inte åka mer till Borås i nästa vecka men vill gärna få ut min tenta om det nu inte går denna veckan.
Men men, nu ska jag sova!
Imorgon ska jag ha klänning, tar kanske kort på det.
Annars får ni sova så gott!


Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; okej! Jag är så dum så jag vet inte ens va tenta är? haha :( alltid undrat..



De är bra med mig :D hehe..

2011-12-13 @ 23:28:24
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

- godnatt fina du!

2011-12-14 @ 00:58:32
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0