Seg måndag

Just nu håller jag på och tvättar, ska snart ner och starta en ny maskin. Blev så himla sur när jag kom ner till tvättstugan förut. Det var tvättmedel på maskinerna och på golvet, det stod en öppnad ölburk på bänken och en tändare på en av maskinerna, smutsigt på golvet och de hade inte tagit bort luddet i torktumlaren.
Suck. Jävla pack. Fick städa, orkade inte ha det så äckligt.
Hoppas att dagen blir bättre. Efter jag har tvättat ska jag och kusinen kolla runt på stan lite, det blir nog trevligt. Ska försöka hinna med att städa badrummet och dammsuga också men vi får se.
Måste hinna se Downton Abbey också :P Man får prioritera ;)
Men vi hörs senare, jag kanske kommer hem med något shoppingfynd! :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

va bra,jodå jag mår fint! :)

kramis

2011-12-27 @ 12:50:31
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0