Musikhjälpen


Efter bion (bra film!) gick vi på en liten promenix genom staden.


Det är juligt och mysigt i stan även fast det var lite kyligt.


Vi gick och kikade på Musikhjälpen som håller till på Gustav Adolfs torg. Jason och Kodjo pratade med Maud Olofsson och hade sig. Albin önskade en låt och jag skänkte två kronor (det var det enda jag hade på mig) och fick en kram av Saman. :)


Jag ska nog sticka dit imorgon efter skolan och skänka lite mer, en hundring eller så. Kände mig snål fast jag brukar inte ha kontanter i plånboken. Det är riktigt bra det de gör, så det är värt att stödja!


I Brunnsparken hade de dekorerat ett träd med stora silverkulor. Fint! :)

Vi hade en trevlig kväll, filmen var bra (bloggar om den imorgon) och det var kul att gå och titta på Musikhjälpen. Nu ska vi bädda och sedan kanske sova lite, är rätt trött efter att jag gick upp kvart över fem imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0