Modenyheter

Litet inlägg med lite fina modenyheter från de olika internetshopparna!


Jättesnygga ringar med kedja från Gina Tricot för 79 kr!


Älskar denna 20-talsklänningen från Kappahl. Den blir din för 499 kr!


De här gröna byxorna kommer från H&M, och kostar 199 kr. De ser lite glansiga ut, älskart :)


Den här söta ballerinan kan man köpa hos Asos.com för 197 kr. Jag älskar rosetten, såklart :)


Zoul, hos MQ, har en väpnarluva till salu för 299 kr. Mysigt om man har glömt sin mössa eller bara vill se cool ut :)

Är det kul att jag gör sånna här inlägg eller vad ska jag blogga om? Kommentera gärna, annars fortsätter jag i samma stil :P

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. haft en bra helg? =)



Va gärna med i min tävling på min blogg! där du kan vinna en valfri bok ur glimras sortiment! KRAM

2011-12-18 @ 21:55:21
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Linda

ja men precis:D

2011-12-18 @ 22:20:00
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0