Lördagsmorgon

Hej! Nu blåser det mindre idag. Tur det, eftersom jag ska gå till torget och jobba lite. Det är läskigt att det blåste så mycket igår och inatt, burr. Hade lite svårt att somna eftersom det blåste så fruktansvärt. :/
Men men. Idag blir det lite jobb och ikväll bygger vi kanske ett pepparkakshus och äter något gott. Fast vet inte vad än, att det ska vara så svårt att komma på något att äta! Suck. :P
Anyways, jag kommer nog in med något inlägg medan jag jobbar, så no worries. :)
Ha en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv; haha ne de tycjer ju inte jag heller, om man inte använder sig av bloglovin är det en annan sak ju :) vad jobbar du med?

2011-12-10 @ 11:23:14
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0