Lite julklappar

Här är ett litet urval av mina fina klappar, för jag vill inte verka skrytig eller så men jag fick så mycket fint att jag vill visa lite. :)


Två böcker fick jag av Albin, en var signerad också :)


Ett jättefint smyckeskrin, också av Albin <3 Där ser ni mig i spegeln också :)


Fick små söta marsipangrisar från Falun också, så söta! :)

Jag fick presentkort av mina fina föräldrar, och en mysig pyjamas, marsipangrisar, choklad, filmer (True Blood säsong 2 bl.a.!) och god mat, kramar, kärlek och närhet. <3
Tänkte visa en julklapp jag gav till Albin, är rätt nöjd med den :)


Han fick ett fotoalbum med foton från vårt bröllop. Tyckte att det kan vara kul att ha, inte bara bilder på datorn liksom.

Vi gav också bort ett foto till mina föräldrar, och det blev väldigt lyckat! De tyckte att det var så fint <3


De har bröllopsfoton på en hylla, sina föräldrar och sitt eget, och vi tänkte att detta kunde passa in. Därför valde vi svartvitt, de andra fotona är gamla och också svartvita, så det passade ihop. De blev väldigt glada och tyckte att det var så fint :) Det är min duktige bror som fotat oss, precis innan vi gifte oss.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fina julklappar, sugen på ett liknande smyckeskrin

2011-12-27 @ 20:47:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

jätte fina julklappar! :)

du får ha det så kul på nyår! (:

kram

2011-12-28 @ 12:31:56
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0