Lång dag

Jag är supertrött. De flesta i släkten var också helt slut när vi åt middag förut. En lång dag och jag tror dessutom man blir trött när man är ledsen.
Men det var en fin begravning, det kom massa fin släkt och det är skönt att man fick ett avslut, speciellt innan julafton. Imorgon ska jag jobba igen men på onsdag ska jag och kusin Cajsa pynta mormors gran och på eftermiddagen/kvällen ska vi gå på Jul på Liseberg. Mys.
Hoppas jag kan fixa lite inlägg som dyker upp under dagen imorgon men vi får se om jag orkar eller om jag däckar snart.
Skriver inte mer idag, så ni får sova så gott!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad trevligt att det var en fin begravning iallafall.

2011-12-19 @ 21:45:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Hehe okej skönt :) kram

2011-12-19 @ 23:12:15
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0