Läggdags!

Idag har jag hunnit med att jobba fyra timmar, se två filmer (om Mma Ramotswe), två avsnitt av Nissene over skog og hei och ett avsnitt av Ugly Betty. Vi börjar om på den säsongen eftersom jag gärna vill se klart den och vi kommer inte ihåg vad som hände. Jag gillar den serien skarpt så det blir kul att se om den även om vi vet vad som kommer hända i de kommande två säsongerna :P
Imorgon kommer lite vänner hit för spelkväll så innan dess ska jag ha städat lite, pluggat mycket och bloggat lite. :) Och kanske se någon film, om jag hinner, inte så troligt kanske.
Iaf, nöjd med denna slappa dagen, det kommer nog inte bli så lugnt i veckan. Föreläsning på måndag, ett julmöte med Klubb Klemming i skolan som jag nog vill gå med och tenta på onsdag. Skoluppehållet börjar på fredag och sedan ska jag jobba nästan varje dag fram till julafton.
Men nu ska jag sova!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv; mhm ja man får väl göra de bästa av situationen :) härligt du verkar ha fullt upp :)

2011-12-11 @ 09:52:36
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0