Julkort

Här kommer korten från 2009 och 2010! Det från i år kan jag lägga upp en bild på när vi har skickat iväg det, så blir det överraskningar för all släkt och vänner som läser min blogg :P


Från 2009. Som ni ser har Albin lekt med Photoshop och lagt in våra ansikten i en gammal bild.


Från 2010. Albin tycker det är tråkigt med vanliga julkort, därför blir de såhär spexiga. :)

På ett sätt förstår jag honom, det är ju kul om man får ett kort och märker att någon har ansträngt sig lite, även fast jag tycker inte det spelar någon roll. Tanken är ju att skicka ett kort, då blir man ju glad :)
Men det är kul att busa till det lite!
Vad tycker ni? Skickar ni julkort över huvud taget? Det är kanske vuxenpoäng på sånt ;)

Kommentarer
Postat av: *Linda

hhaha den serien älskar jag:D

Vem e din favo i serien:D*?

2011-12-10 @ 14:32:22
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0