Ikea-dags!

Nu ska jag snart sticka iväg till Ikea! Mamma kommer och hämtar upp mig snart. Det är trist att inte ha körkort och kunna åka iväg när man vill men jag tycker detta passar himla bra annars. :)
Hoppas vi vet vad vi ska ha på Ikea, annars brukar man komma hem med massa onödiga och nödvändiga saker. :)
Men men, vi får se när jag bloggar efter detta inlägget. Har inget inlagt och när vi kommer hem ska vi nog städa lite och fixa iordning för spelkvällen, det kommer ju kompisar hit sedan. Och vi måste äta...!
Mycket att göra. Har iaf pluggat mycket idag. Inte lika mycket som jag hade velat få gjort men det är iaf en väldigt bra början. :P
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

jag gillar faktiskt den serien även att det är lite mkt drama;D

2011-12-11 @ 18:14:40
URL: http://www.nattsad.se/LindaLinnros
Postat av: e

Tack för tipset, hittade massa fina! :) haft en bra söndag? puss!

2011-12-11 @ 21:20:07
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0