Hemma

Nu är jag hemma och har tentat klart för ett tag sedan!
Det kändes ändå rätt okej. Vi fick med oss ett papper med svaren efter tentan, väldigt knasigt men då kunde man kolla direkt hur det hade gått. Jag vet inte hur de bedömer men antingen har jag godkänt eller inte, beror på läraren :P Ett litet slarvfel som jag inte vet om det skulle kunna ge godkänt eller inte.
Men det får jag väl veta om tre veckor så det är onödigt att tänka mer på det nu, gjort är gjort.
Imorgon ska jag ha sista dagen innan skolan tar jullov, rätt skönt.
Nu ska jag äta min kexchoklad och mysa lite medan vi tvättar.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; jaha, tack för att du förklarade :D

Hoppas det gick bra!

2011-12-14 @ 13:08:00
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0