Ett litet blandat inlägg

Här kommer lite blandade foton, lite på böcker och så, som jag tog nyss. För att det inte ska vara helt tomt här i bloggen idag. :P


Köpte den här boken häromdagen. Verkar väldigt kul! :)


Och Rikard Wolffs bok har jag ju också köpt. Fick den signerad på köpet!


Så blev det inuti.


Här är en bok som Albin har köpt. Bara för namnets skull :P


Albin hade gjort ett julquiz åt oss igår! Jag gnällde lite för jag tyckte det var så svårt men så råkade jag gå och vinna istället. Men det var lite fusk eftersom jag hade hört låtarna innan, så Sissel vann. Tyckte det var helt okej. :)

Så! Lite blandat blev det! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0