En vecka kvar till julafton!

Jag kom på idag att det bara är en vecka kvar! Yay! Vi "firade" det genom att äta god mat och se på Love Actually. :) Igår såg vi på Elf, den har jag faktiskt inte sett förut men jag hoppas det blir en tradition, för det var en rolig film! Jag kanske recenserar den, vi får se :)
Nu är det snart dags att sova igen, det är jobb imorgon i 6 timmar. Efter jobbet ska vi nog hem till mina föräldrar för att äta mat och kanske träffa min moster, mormor och kusin. :) Och jag ska nog hjälpa mamma att pynta granen, de har inte tagit ner den än. Knasbollar, vi har haft vår framme sedan första advent, alltså i november :P
Men vi hörs imorgon! Jag ska försöka fixa några inlägg som dyker upp under dagen när jag jobbar.
Gonatt!


Love actually is all around.

Kommentarer
Postat av: martina

sv; kompisar, själv? :)

2011-12-18 @ 00:27:54
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAR Elf!! Har sett den tusen gånger och jag garvar lika mycket varje gång... sen gråter jag såklart alltid i slutet när tomten lyfter. Haha! Årets julkort var det finaste hittills tycker jag! :)

2011-12-18 @ 02:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0