Elf



Vi såg Elf häromdagen och det var första gången men jag hoppas det blir många fler gånger för det var en riktigt rolig film! :) Den handlar om Buddy som bor på Nordpolen men som känner sig lite klumpig jämfört med de andra tomtenissarna. Så får han reda på att han egentligen inte är en väldigt lång tomtenisse utan en människa! Och han åker iväg på ett äventyr till New York för att hitta sin riktiga pappa.



Jag tyckte detta var en underbar julfilm! Absolut inte bara för barn, jag skrattade massor :) Och Zooey Deschanel är med i filmen och sjunger lite grann, det är så fint! Will Ferrell gör ett bra jobb på att vara barnslig, det är himla roligt att se :)
Så om du inte har sett denna filmen än tycker jag att du ska passa på nu så man får lite julkänsla innan julafton!


En blond Zooey Deschanel!

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Hehe okej :D gud vad skönt :) kan behövas ibland!

2011-12-20 @ 18:50:45
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0