Dagens outfit


Jeans, skjorta och cardigan: Gina Tricot. Fluga: Asos.com. Skor:DinSko.


Lite dålig och suddig bild på mina skor.

Idag ville jag se lite proper ut, det kanske sporrar mig att plugga och vara ordentlig. :) Jag tror dock det är något fel på min kamera, den har börjat ta väldigt dåliga bilder. Får kolla upp det!
Älskar min rosett som man sätter fast som en brosch. Jag ska inte vara ute idag men tog på mig skorna för jag tyckte det såg så tomt ut annars. :P Älskar dem, de är fulla med nitar. Fast jäkligt obekväma att gå i så jag har dem typ aldrig... ;)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad snygga skor

2011-12-02 @ 19:24:35
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0