Dagens outfit


Poncho: TopShop. Jeans: Gina Tricot. Tröja: H&M. Kängor: DinSko.


Känner mig sportig i tofs! Örhängen: Blå Snigeln i Falun.

Här kommer dagens outfit, tredje dagen i rad som jag kör på det. Har inte använt min poncho (cape, eller vad jag ska kalla den) på väldigt länge för knapparna där armarna är brukar lossna men imorse innan skolan satte jag mig och sydde fast dem lite extra så de sitter fast och inte går upp hela tiden.
Den var mysig, fast det var lite kyligt för armarna ändå. Får ha dubbelt långärmat nästa gång jag ska gå ut :P

Kommentarer
Postat av: Linda

självklart det e så många filmer som e så liknande att det bara blir tråkigt. (:

2011-12-08 @ 20:41:33
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0