Softning på hög nivå

Hej hopp! Just nu är jag på landet och softar rejält. :) Det blir ju en och en annan promenad också och man får hjälpa till att laga mat till tio pers, men det är mysigt!
Man känner sig alltid lugn och harmonisk när man är på landet, och trygg eftersom det bor så många man känner och tycker om i närheten.
Igår var det tråkväder, det regnade, så när jag hade kört hem från tågstationen (och vi hade handlat typ fyra kassar mat) så bakade vi bullar! Jag får ta med mig två påsar hem, yay! :)
Annars har jag legat och läst och bara softat.
Ikväll ska vi äta god middag hos mormor och morfar, supermys!
Håller också på att planera inför min framtid med pluggande och annat. Ska verkligen gå in för det. Har läst igenom kursplanen och litteraturen vi ska läsa och det är nästan uteslutande saker jag är intresserad av. Så bra! :) Det handlar bl.a. om källkritik på internet och hur man organiserar på bibliotek och dylikt. Väldigt praktiskt att det inte är saker som är helt nytt för mig, jag kan ju söka på nätet och sånt.

Men men, nu ska jag läsa lite till och softa med Milton, som vi passar i helgen. Min kusins hund. Han är så liten, väger som fyra mjölkpaket. Har tagit en del foton med mobilen, får se om jag kan få in något i bloggen senare. :)
Ha en jättefin lördag!


Här är Milton, eller Prins Milton som han kallas. Visst ser han lite kunglig ut? :) Förnäm och rakryggad. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0