Ny dator!

Yay, jag har varit hos Elgiganten och hittat en jättefin (och billig) dator, som nu är min! :) Sitter och skriver på den just nu ;)


Lite såhär ser den ut :) Håller på att installera Spotify och msn och sånt nu :P

Är himla glad att det har fixat sig och jag har reggat mig på högskolans hemsida så jag kan få viktiga mail från dem och så :) Yay! Snart ska jag ut och övningsköra med en manuellt växlad bil, det var himla länge sedan så vi får se hur det går. Ska nog inte ut på vägen i första taget :P Fast om jag känner pappa rätt så kommer han nog vilja det, så jag får utmana mig själv lite grann.
Får se hur mycket jag orkar träna senare också. Men nu ska jag ladda min dators batteri i några timmar. Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med en ny dator.=) Nej jag har inte gjort något speciellt idag. Städat undan lite böcker och papper som jag använt när jag skrev exjobbet och gått och hämtat ut lite post.

2011-08-16 @ 21:20:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0