Mys i Mölnlycke

Nu är jag hemma hos mamma och pappa! De är visserligen på jobbet men jag tänkte stanna här tills jag börjar, det är om en timme och en kvart så jag hinner kolla på tv och softa lite. :)
Det var rätt kul på Ikea, vi kom därifrån med en del grejer och det kostade bara 149 kr. Det var visserligenför att vi hade ett presentkort på 300 kr men ändå! :P Både Albin och jag bara skrattade när vi såg kvittot :)
Väldigt trevligt med nytt, får visa sedan.
Har ingen kamerasladd med mig här så kan inte visa dagens bilder än, tog nämligen en bild på en fin ros jag köpte till mamma, eftersom det är hennes namnsdag idag, så hon får se den senare. Ska köra hem från jobbet med pappa också, får se hur det går.. :P
Men men, nu ska jag softa vidare! :) Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med Ikea och perfekt att ha presentkort också.=)



Sv. Hmm minns faktiskt inte vad jag tänkte på.. säkert inget viktigt iallafall.=)

2011-08-18 @ 16:12:17
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0