Mördande på TV

Jag kikar på Morden i Midsomer just nu. Förstår inte riktigt varför de inte kan nöja sig med ett mord utan "måste ha" 4 stycken? Jaja, spännande iaf, jag vet inte vem som är mördaren :P
Lite jobbig dag, är inte van att jobba mycket. Dåligt kanske men.. Imorgon är sista dagen för veckan, sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag. Det blir landet på fredag förmiddag och så får jag skjuts hem av mamma och pappa som åker hem på söndag. Skönt att vara där och kanske bada lite och promenera i skogen!
Och mysa med föräldrarna såklart. :)
Har inte fixat några tidsinställda inlägg till imorgon än men jag gör det nog efter programmet är slut, ska klura lite tills dess. Är det något speciellt ni vill läsa om? Har ingen bok- eller filmrecension på g, har inte hunnit. Om jag inte ska skriva lite snabbt om Alice i Underlandet :)
Ni får gärna kommentera om det är något ni saknar.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0