Möhippa!

Jag tänkte berätta hur min fina möhippa var och vad som hände. Vi kan ju ta det från början, så blir det lättast att hänga med. :)


Jag trodde ju att Albin och jag skulle åka någonstans men när vi skulle gå hemifrån så sa han att vi inte behövde ha med väskorna vi hade packat, inte än iaf. Jag blev lite misstänksam och ännu mer misstänksam när han gav mig detta kuvertet och inte skulle åka med på spårvagnen.


Albin tog ett kort när jag öppnade kortet på spårvagnen.


Såhär stod det i! Då misstänkte jag att Sissel var med på det eftersom man går av där när man ska till henne :P


Detta kortet fanns också i.


Jag förstod inte riktigt varför jag skulle spara denna infon men okej.. :)


På Axel Dahlströms torg väntade jag en stund och sedan kom Sissels pojkvän med ett paket till mig!


Med ännu ett kuvert...


Han sa ingenting och jag ville inte att han skulle sprängas (då skulle nog Sissel blivit ledsen) så jag frågade bara om jag skulle fota på hållplatsen och han nickade. Väldigt roligt påhitt! :P


Och detta kortet fanns också med.


Mer konstig info.. :P


Och en gåva!


Ett litet handarmband..


Och ett fint diadem som jag genast satte på mig!


På Marklandsgatan, på Pressbyrån, fick jag ännu ett kuvert.


Jag köpte en cola. :) Och fick ett lycka till från kassörskorna (det var tre stycken :P).


Konstig info igen!


Jag satt och funderade på om de skulle vara utklädda som de som de berättade om på korten och att jag nog skulle flippa då. :P


På Monki fick jag detta kuvert! Efteråt fick jag reda på att hon som lämnade kuvertet var besviken att jag inte öppnade det hos henne, för hon ville se vad det var :P


Jag fick en karta med mina kort..


En fin karta som ledde till Cervera, där Emelie A jobbar.. :P


Sissels favorit för övrigt.. :P Visste att hon låg och lurade någonstans.


Hos Cervera skulle jag leta efter en skattkista (bild på den kommer senare). Väldigt lurigt men kul!


Och i skattkistan fanns ett till kuvert (det sista)!


Korten var förresten fulla med citat från Nile Citys sketch Kuknästornet. :P


Jag gick ut till parkeringen och började från vänster och sökte systematiskt igenom efter bilen på bilden. När jag vände mig för att gå mer rakt fram på parkeringen såg jag något orange springa lite längre bort...


Och då gick jag dit istället för bilen :P Och de kom framspringande med vapen och bombaderade mig med kramar :)

Jag skriver ett till inlägg så blir det inte så mycket i ett! Kommer snart ett till alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0