Lite cravings från Ikea

Här är två fina saker jag såg igår på Ikea som jag ville köpa bums men det gick inte för sig :P Dels för att vi inte kunde ta med dem på bussen precis och dels för vi inte hade pratat om att skaffa just den, det får vi prata om nu. :)


Det här fina soffbordet heter Isala, och här är länken till Ikeas hemsida och produkten.


En fin taklampa som jag inte vet var vi skulle ha den men den är riktigt fin. Här är den länken till hemsidan.

De har mycket nytt som är fint, kika in katalogen, det ska jag göra sen :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fina!=) Hade velat ha soffa och soffbord men vi har ingen plats för det i lägenheten vi bor i nu.

2011-08-20 @ 18:16:25
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0