Lite bilder från min kamera

Nu kommer lite bilder jag inte hade laddat över till datorn, enjoy :P


Häromdagen var vi i härliga Göteborg och lunchade och köpte en fin laptop till mig <3


Det var extremt mycket duvor där! De tog över taket till glasskiosken!


Och en hade ingen hals, stackarn.


Igår köpte jag en liten ros till mamma för det var hennes namnsdag! :) Hon blev glad och den luktade gott.


Jag köpte en liten hund åt henne på Ikea, för hon gillar hundar och denna är lite lik Oliver, för ena örat hänger ner och vill inte vändas upp och det andra örat "står" upp och vill inte vikas ner. :)

Det var mina små bilder. Kommer in med ett inlägg om två fina saker jag hittade på Ikea igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0