Lill-lördag!

Nu har jag lite smått bråttom, ska sticka till spårvagnen och sedan till skolan för att ha en datorintroduktion. Det går nog lätt, hoppas jag :) Men jag hinner inte skriva mer förrän senare i eftermiddag! Slutar vid fyra så hoppas på att jag är hemma runt sex-tiden, det hade varit trevligt.
Tog lite kort igår, men de får ni se senare eftersom jag inte hinner lägga in dem nu.
Ha en fin dag! Personligen hoppas jag att det inte regnar i Borås, det hade varit en glad överraskning... :P


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det gick bra i skolan och att du slapp regn.=)

2011-08-31 @ 12:12:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0