Jag är en NYS! :)

Jag har varit hemma en stund men är fortfarande lika trött :P Och så regnar det igen! Tusan! Det har regnat hela dagen så mitt rosa paraply har tagits fram otaliga gånger.
Det var jobbigt att gå upp så tidigt, höll på att somna på bussen. Sedan fick vi stå i regnet i centrum och vänta tills vi skulle gå runt i Borås och titta och sånt. Vi fick hålla i ett rep hela tiden så vi inte skulle tappa bort varandra. Det kändes jättegulligt och dagisaktigt :P Alla faddrarna var snälla och roliga.
Ibland såg vi andra nya studentgrupper som också höll i rep och vissa faddrar skrek "Vilka dominerar?!" och då skulle man skrika sitt programnamn, eller förkortningen så vi skrek "BHS!" flera gånger när vi gick runt i staden. :P
Flera av mina klasskompisar var schyssta och roliga, hann ju inte prata med alla såklart men de jag pratade med var trevliga.
Vi fick ett passerkort och en tygpåse med lite nyttiga saker i och de bjöd på wraps och en kexchoklad till lunch, vilket var snällt även om jag inte gillade wrapsen så mycket.. :P
Efter att ha varit där från halv åtta på morgonen var det slut vid tvåtiden. Och jag åkte hem och kom hem vid fyra typ.
Och vi är alla NYSare som betyder Ny student, så enkelt men roligt. :)
Nu ska jag softa lite till framför tv:n för att samla kraft inför morgondagens introduktionsdag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en bra första dag.=)

2011-08-29 @ 21:53:36
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0