I could never be your woman

Hej hopp!
Ikväll har vi kikat på tv så det förslår! Först såg vi en film som heter I could never be your woman där Paul Rudd och Michelle Pfieffer i huvudrollerna. Paul spelar himla roligt, jag gillar honom i de flesta filmer.
Sedan såg vi Darren Brown, ännu en scengrej (kommer dock inte ihåg vad den heter..) som var väldigt kul det med, fast jag gillar nog Enigma bättre, denna som vi såg nyss var lite mer fakirstuket och inte så mycket mindfuck. :P
Idag beställde vi förresten min vigselring! :D Albin tyckte den var fin så vi slog till på det :) Vet inte hur lång tid det dröjer innan den kommer men hoppas på snart, får gravera in datumet också :)
Nu ska jag sova, har visserligen sovmorgon imorgon men man kan ändå gå och lägga sig tidigt.
Gonatt!


Såhär ser den fina ringen ut :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0