Hämta ut nya skor och en överenskommelse

Nu ska jag gå och hämta ut ett par skor jag beställde häromdagen. Såhär ser de ut!


Fina! :)

Jag kom på en smart grej för mig själv och kollade om Albin tyckte att den var okej. Såhär är min överenskommelse med mig själv: Om jag vill köpa ett par skor, då måste jag göra mig av med två stycken skor som jag redan har. Om de inte är helt hela kan jag slänga dem eller om de är hela kan jag ge bort dem eller sälja dem. Det är ju rätt smart, för då tänker jag verkligen till innan jag köper.
Ska prova om dessa skorna passar, och om de gör de får jag göra mig av med två par skor. :P
Vad tycks om min smarthet? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0