Gulliver's Travels

Vi har precis sett på Gulliver's Travels som har Jack Black i huvudrollen. Andra som är med är Jason Segel (från bl.a. How I met your mother), Emily Blunt, Amanda Peet och Billy Connolly.
Jag tyckte att den var rolig och lite utspejsad. :) Jack Black är nästan alltid rolig och lite galen i sina filmer och denna var inget undantag. Men rolig och sevärd tycker jag. :)
Jag har inte läst boken så jag visste egentligen inte mer än att det en stor Gulliver och små människor.
Men se den! :)

Nu ska jag fixa några tidsinställda inlägg till imorgon, för jag jobbar ju hela dagen. Jobbar faktiskt hela dagarna fram till fredag, då är jag ledig hela helgen. Får se om jag ska åka till landet då.
Nu blir det softningsdags! Gonatt!


Jason Segel och Jack Black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0