God morgon!

Och vilken god morgon det är!! :)
Har precis fått ett mail om att vår resa till Venedig är bokad, så vi åker om typ två månader! Det är så häftigt, jag längtar så himla mycket och jag är så glad att jag får åka dit med min älskling. Sötaste föräldrarna som hjälper till att fixa det man vill ha, det är verkligen priceless. Älska mina föräldrar massor!!! <3
Idag är jag ledig och hade tänkt att slappa lite men också gå till bibblan och kolla in kursböcker (om de har dem) innan jag börjar plugga, se vad det är för något. Och visa Albin en fin vigselring som jag spanade ut, den var billigare än vad jag trodde och jag provade den framför min förlovningsring och det såg väldigt fint ut. :) Så nu vill jag bara veta vad Albin tycker om den.
Annars ska jag försöka komma in med lite inlägg här också, bl.a. en filmrecension.
Men ni får ha en riktigt fin dag, här lyser solen och jag lyser nog också rejält! :) Ska ta på mig en fin klänning och skutta ut i solen!


Kanske denna fina klänningen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0