Fredag!

Hej hopp, nu är det fredag! Jag ska snart sticka iväg och luncha med mamma. Har på mig typ sekreteraroutfit. :P Svart kjol, svart kavaj och en rödrosa topp. Ska ha mina kängor till det.
Ser nog lite tokig ut men vill vara lite finklädd och ändå kontorschic. :) Får ju aldrig vara det, jobbar ju inte på ett kontor :P Får ha samma kläder till ikväll också, när vi ska på Impron.
Får se om jag kommer in med en dagens senare!
Annars blir det kanske lite tomt här idag, vi kommer väl hem vid tio eller så, så annars får ni ha en fin kväll och krama de ni tycker om och ät gott! :)


Är det förresten dags för halsduk snart? Blir det kyligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0