Brudsminkning och bröllopsfrisyr

Jag har jättesvårt att veta var man ska sminka sig och fixa frisyren. Jag la inte jättemycket pengar på klänningen (den kostade under 500 kr) så det vore kul att göra sig lite extra fin med någon som hjälper en med hår och smink men jag vet inte riktigt vart man ska gå.
Finns det något ställe som är extra bra? Vore kul om det inte var superdyrt och inte något ställe där de inte lyssnar på en och gör som de tycker skulle passa.
Så svårt!


Kanske en sådan frisyr? Eller mer uppsatt eftersom jag vill visa den fina ryggurringningen.

Svårt att veta vad just jag passar i och vad jag egentligen vill ha. :P Sminkningen ska väl vara romantisk och ganska lätt, alltså inte alltför mycket smink.
Jag får helt enkelt luska vidare och gå runt och kika och fråga. Tips mottages himla gärna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0