Boring monday

Hej hopp alla. Det känns så tråkigt idag. Eller kanske bara för jag slog i tån på en dum stol för ungefär en halvtimme sedan och det har inte slutat gör ont ännu :( Pulserar och jag vågar inte stödja på den men det gör bara ont ändå. :(
Och jag skrev ju att det regnade massor igår. Idag läste vi i tidningen att det är översvämning på massa ställen i Göteborg. Illa! :(
En inte riktigt rolig måndag alltså. Suck.
Aja, nu får jag göra mig klar för att sticka till jobbet snart, undrar hur det kommer gå med min stackars lilltå.
Ha en fin dag, får se om jag hinner uppdatera något mer innan jag sticker!


Har de förresten slutat sända Morden i Midsomer? Hittar det inte någonstans :(

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch inte roligt med översvämning..=( Tror att Morden i Midsummer är slut, har inte sett det i tablån nu ett tag..

2011-08-15 @ 12:43:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0