Beautiful boy

Har precis sett klart på en film som heter Beautiful boy. Den handlar om en kille som skjuter sina skolkompisar och sig själv och hans föräldrar som får leva med det hängande över sig.
Så det är berättelsen om familjen, hur de ska göra för att klara sig och gå vidare, för att fortfarande tycka om sitt barn fast han gjorde något väldigt illa.
Gripande film, nu orkar jag inte sitta och pyssla med något mer utan ska gå och lägga mig. Ledig imorgon men tvättdag och annat bös.
Gick förresten rätt okej idag att köra. Har ju inte kört med manuellt på jättelänge, 6 år sedan typ. Så det blev några hackiga starter och stopp :P Men jag lyckades iaf köra vägen hem. Det är bara övning ju, hade ju glömt hur man gjorde ungefär. Men det ska nog gå att ordna. :)
Sov gott alla, hoppas ni har haft en riktigt fin dag.


Från filmen. Den var väldigt bra men väldigt sorgsen och gripande. Nu måste jag gå och leta efter en kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0