Tre fina tröjor

God morgon! Solen lyser och jag vaknade för en halvtimme sedan. Borde nog äta frukost nu..!
Börjar två idag, lite skönt med sovmorgon.
Tänkte visa tre tröjor jag glömt att ta kort på. En fick jag av söte Albin som en present och två hittade jag själv. :)


Söt, somrig topp från Lindex.


Fin spetströja från Lindex.


Close up!


Denna fina är från Threadless och heter Duck in training. Jag tycker den är jättesöt! :)

Nej, dags för frukost och göra sig iordning så slipper man tänka på det sen! Och kanske "tvinga" Albin se Order of the Phoenix, igår såg vi Goblet of fire innan jag började jobba :) Rätt mysigt att titta på tv på morgonen. Fast då missar man ju det fina vädret.. :/ Mindre bra kanske. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0