Sovmorgon

Hej hopp!
Igår var det trevligheter. Först släktkalas och sedan till Frölunda-hoodsen för att fira en kompis födelsedag i typ två timmar innan folket drog ut men vi gick hem. :P Jag hade ju varit uppe sen halv åtta och jobbat dessutom så kände inte för att gå ut. Hade dessutom med mig en liten påse med mina jeans och min tröja, för jag hade bytt om efter jobbet. Fick fin komplimang för min klänning, yay! :)
Idag är jag seg. Har tittat på två avsnitt av Say yes to the dress och nu är jag hungrig, fast jag gick upp halv elva och åt frukost. Vi kom i säng vid ett. Inte så sent, tycker ni kanske, men jag brukar inte vara uppe sent vanligtvis. Tråkmåns som jag är!

Funderar på lunch nu. Hmm.. Ja, varför inte? Gott med mat!


Klänningen jag hade igår.

Kommentarer
Postat av: Robert

Jo jag hade jätteroligt :)

Va fin klänning - originell!

2011-04-03 @ 13:04:57
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Robert

Jag har inte sett så många ha något liknande på sig. Därför tyckte jag att den var originell :P



Vad har ni för väder? Här är det mulet men 8+.... (ja jag har tråkigt just nu)

2011-04-03 @ 13:32:46
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Malin

Bild på klänningen på?!?! ;) Den ser jättefin ut!!

2011-04-04 @ 05:08:24
Postat av: sissel

de va en mycket fin klänning :)

2011-04-04 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0