Söndagshäng

Idag ska jag försöka att inte gå utanför dörren så blir jag kanske äntligen frisk någon gång!
Albin har sprungit iväg på äventyr, så jag är ensam hemma och jag tänker nog lägga mig och titta på Burlesque, får se hur den är. Och kanske Vampires suck, den kanske är dålig men man vet aldrig :P
En innedag alltså. I soffan. :)
Men ska vara lite nyttig och diska sen också, don't worry. Jag kommer inte bli en soffpotatis.
Vädret är väl halvfint, så jag tycker att ni borde ge er ut på en fin promenad med någon ni gillar och pratat och gå och mysa. :) Det skulle jag gjort om jag hade orkat. Hörs later!




Såhär känner jag mig idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0