Promenad i fina vädret

Det blev lite tokigt idag. Pappa var upptagen ikväll så vi kan inte övningsköra utan får ta det imorgon istället. Så vi satte oss och tittade på Monty Python and the Holy Grail istället. :)
Och efter det bestämde jag att vi borde bekanta oss med omgivningarna i det fina vädret så vi gick en promenad i en timme eller så och sedan och handlade lite. Ni får lite bilder som jag tog!


Massa fina vitsippor!


Där vi bodde förut höll de på att renovera lite. Byta ut balkonger och fönster. Spännande! :)


Albin hittade fina blommor.


Jag älskar det! Blir så himla pigg och glad på våren, förstår inte att folk kan bli deppade av allt detta fina.


Jag fullkomligt avgudar körsbärsträd. De är fantastisk fina!


Albin ville vara med på en fin bild...


..och tog en rolig på mig också. Han tyckte mina solglasögon var läskiga för han såg inte vad jag tittade på i dem. Men bilden blev fin :)


Hittade en rolig skylt. Jag tycker inte att den mötesplatsen var så speciell :) Precis vid torget är det.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Mysiga bilder. Här är det riktigt kyligt idag..=(

2011-04-26 @ 18:06:45
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0