Poirot-kväll

Jag har sett ett avsnitt av Poirot på TV4+ och nu är det ett till på gång men just nu är det paus så då satte jag mig här, bara bloggar lite snabbt.
Idag har det varit riktigt händelselöst. Först sovmorgon till sent, sen frukost, sen lunch och mackor till middag vid åtta. Helskum dag. Dessutom har Albin feber, så nu ligger han och sover. Stackarn :(
Jag har mest glott på tv idag och läst lite. Väldigt slappande.
Imorgon är jag ledig, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Får se. Albin ska egentligen jobba men om han har feber får jag kanske vara sjuksköterska :P
Lite dålig på det men fick honom att äta glass iaf, det är ju bra har jag hört? :)

Nej, nu ska jag återgå till Poirot! Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lust att vara med & tävla om att bli veckans blogg?

kolla in här: milifoto.blogg.se:)

2011-04-03 @ 23:06:43
Postat av: jens

hur är de med dig då? :)

2011-04-03 @ 23:28:02
URL: http://Jensnorell.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0