Överraskningsdag!

Jag kände mig lite bättre vid lunchtid så jag bestämde mig för att gå och hälsa på Albin och köpa en bok jag hade spanat in. Halvvägs märkte jag att jag kände mig lite smått yr och visste att det nog hade varit en bättre idé att stanna inomhus. Men men, jag tänkte ju bara köpa boken och gå hem så jag travade vidare.
Bokia stod Albin och såg trevlig ut och när jag kom sprang han och hämtade boken jag hade spanat in. Men jag fick inte betala? Det var en present till mig, för han älskar mig så mycket, sa han. :) Den var inslagen också!
Naaaw! Men jag såg att han prasslade med en påse också, och då drog han fram ett till paket! Och inte heller det fick jag betala. Han är så söt. <3


Titta så fint han har slagit in åt mig! :)


Dessa hade jag spanat in! Lite suddig bild men ni ser ju vad det är för böcker.


Han hade busat lite och "glömt" ta bort prislappen. :P Och höjt priset lite, för att visa exakt hur mycket han älskar mig. Tror jag iaf. :)


Jag fick också ett paket från Cdon. Väldigt trevligt! Det finns extra material, borttagna scener osv osv. Jag tänker nog lägga mig i soffan och titta på det nu!

Känner mig lite yr fortfarande så jag lägger mig nog i soffan en stund. Senare kommer recensionen. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0