Majblommor och Jehovas vittnen

Jag är lite rädd. Det kommer folk och anfaller mig på torget. Och när jag ska jobba.
Kring torget finns både majblomsförsäljare och Jehovas vittnen som vill ge mig Vakttornet. Men jag vill inte ha något av dem. Jag måste säga att majblommebarnen är mer aggressiva i sin försäljning än vad vittnerna är. Skumt.
Har ni också blivit attackerade?
Jag vet inte vad jag ska göra :P Det funkar tydligen inte att inte ha ögonkontakt och gå snabbt förbi. Attans!
Nu är jag ifs hemma. Gardiner är fixade och nyss kom Albin hem från Ikea med massor av paket och pryttlar som vi ska packa upp och sätta ihop. Visar bilder sen.

Ikväll blir det andra Harry-filmen och påskmust! Bland annat :)


I en stad nära dig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0