Ledig måndag

Tusan, jag har inte blivit mycket friskare! :( Känns trist.
Nu har vi segat halva dagen känns det som. Gick upp vid nio, frukost vid elva och så har vi glott lite på tv. Jag känner mig lat. Nu ska jag duscha, så jag känner mig lite fräsch och sedan ska jag gå och handla jordgubbar, om det finns några. Är sugen på bär! Om det inte finns jordgubbar får jag hitta ett ställe som säljer smoothies. Undrar vad det finns på torget..?
Jaja. Jag skriver senare när jag har mer inspiration! :P


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Inte kul att vara sjuk. Hoppas du fick tag på jordgubbar.

2011-04-11 @ 19:33:46
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0